ponedjeljak, 18. ožujka 2013.

Ljubav je to... xD
(ne shvaćajte ozbiljno ;))

Nisam ja luda,
Ali Bože,možeš malo da me unormališ...
Ne znaš šta ću,ni gdje,ni kuda
Tako je to kad se zaljubiš...

Uvijek padam na one
Koji me nikad upoznati neće...
Eto kakve sam pameti lude,
Eto kakve sam sreće.

A sve neki čupavi rockeri,
Sa plavim očima uglavnom...
Neki su lijepi sada 
A neki su takvi bili davno.

Neki su poznate osobe
A neki se samo pretvaraju.
Ne smijem da im priđem
Pa se ljutim što me stalno varaju...

I od takve usamljenosti
Glava moja luda
Za tren oka smisli svakakva čuda...

Njihove lude muške glave
Kose crne,smeđe i plave
Danima mi ne daju da učim
A noćima ne spavam...
Stalno se mučim.

I svi oni za te stvari
Podjednako krivi su.
A svi dobro znaju
Da takve ludosti za mene nisu!! xD


Nema komentara:

Objavi komentar